Kolding Netavis

Udvider butikskoncept med åbningen af ny megastore

Elo Christoffersen
Af Elo Christoffersen Kolding
Peter Vejby, optiker i Profil Optiks nye megastore, sammen med butikschef Pia Seidler Tækker foran de nye lokaler på Østergade 17. Pressefoto.

Profil Optik byder fra på fredag – den 1. december – velkommen i en ny megastore i Kolding. Den nye butik vil rumme et nyt og udvidet butikskoncept.

Fremover vil byens handlende i Kolding kunne få råd og vejledning om syn, øjensundhed og briller i Profil Optiks nye megastore på Østergade 17. Profil Optik har slået butikkerne fra Jernbanegade 8 og 11 sammen i nye lokaler med plads til en lang række nye stel og brands.

Åbningen af den nye butik markerer samtidig lanceringen af Profil Optiks udvidede megastore-butikskoncept, som optikerkæden ser frem til at rulle ud i endnu flere danske byer.

Kvalitetsbriller til alle behov

Udover at tilbyde et bredt udvalg af nye stel fra velkendte modebrands vil den nye megastore i Kolding som noget nyt have en hel afdeling dedikeret til secondhand-brillestel og brillemodeller fra tidligere kollektioner.

Det ekstra led i megastore-konceptet skal imødekomme kunders forskellige behov og leve op til de krav, forbrugere stiller til produkt og virksomhed.

Fællesnævneren for konceptet er kvalitet, og det gælder også personalets faglighed og professionelle rådgivning om synstest og øjenanalyser.

-Vi er begejstrede for at åbne vores nye megastore. Vi har set frem til at rykke tættere på byens handelsliv og kunne udvide butikken med mere plads, flere brands og to nye ansatte. Vi kan fremover tilbyde et endnu bredere udvalg af briller, solbriller, kontaktlinser og sportsbriller, og som en del af det udvidede koncept vil vi få en særlig afdeling til secondhand og stel fra tidligere kollektioner. Så kan vi både imødekomme dem, der ønsker det nyeste inden for brilleverdenen, ønsker at tage hensyn til miljøet eller gerne vil gøre et godt kup, fortæller Pia Seidler Tækker, butikschef i Profil Optiks megastore i Kolding, i en pressemeddelelse.

De nye og større butiksrammer giver plads til endnu flere brands som eksempelvis David Beckham, Victoria Beckham, Hugo Boss og Chloé og et større udvalg af sportsbriller.

Butikken byder blandt andet også på Profil Optiks egen brillekollektion Sea2See-serien, briller fremstillet af 100 procent genanvendt havplast, og den nordisk inspireret Jämtö-kollektion, der er fremstillet af 69 procent biobaserede materialer og produceret fra hovedkoncernens egen fabrik i Sverige.

Butikken holder åbningsfest den 1. december, hvor der vil være kaffe og kage til de besøgende.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Så får du nyheder direkte i din indbakke.

Vi spammer ikke!

Tagget med:
Del denne artikel