Kolding Netavis

Prisen sættes ned og navnet ændres

Elo Christoffersen
Af Elo Christoffersen Sjølund
Navnet ændres fra "Oplevelsescenter" til besøgscenter. Foto: BlumePress (Arkivfoto)

Kritik fra gæster får nu det nye “oplevelsescenter” til at nedsætte entréprisen og så får centret nyt navn.

Først 100 kroner, så 80 kroner og nu 50 kroner.

Kun få uger efter det nye ”oplevelsescenter” på Skamlingsbanken er åbnet, må ledelsen for Museum Kolding bide i det ”sure æble” og sætte entreprisen ned for anden gang.

Også navnet bliver ændret fra Oplevelsescenter til besøgscenter. Ændringerne sker efter kritik fra gæster, som ikke har ment, at hverken prisen eller navnet lever op til forventningerne.

-Vi tager kritikken meget alvorligt, og når jeg reagerer så hurtigt, er det på baggrund af ganske få henvendelser. Men det er vigtigt, at det stedet fra starten bliver folkets sted, og det fortjener al den positive opmærksomhed, det kan få, siger Rune Lundberg, direktør for Museum Kolding, til jv.dk i følge netavisen sebro-press.

Han forklarer videre, at det er meget bevidst, at prisen sættes ned, for det må ikke være prisen, der afholder folk fra at besøge centret:

Med 50 kroner i entré så kan alle være med, og en familie med to voksne og to børn kan komme ind for i alt 100 kroner, lyder fra Rune Lundberg.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Så får du nyheder direkte i din indbakke.

Vi spammer ikke!

Tagget med:
Del denne artikel