I september blev det annonceret, at Ikea ville åbne et nyt Plan and Order Point i Kolding, hvor kunder kan få rådgivning om indretningsløsninger til deres hjem. Nu er datoen for åbningen offentliggjort, og koldingenserne kan se frem til en festlig begivenhed.
Ikea’s nye Plan and Order Point i Kolding Storcenter åbner officielt den 28. november. Det bliver en forretning på 218 kvadratmeter med vejledning og inspiration til hjemmet, og åbningen vil blive markeret med et festligt program for hele familien. Det oplyser IKEA i en pressemeddelelse.
Åbningsfesten begynder klokken 10 med en båndklipningsceremoni, efterfulgt af en række spændende aktiviteter. Kunderne kan blandt andet dreje lykkehjulet for at vinde præmier og værdikort, samtidig med at de nyder en gratis kop kaffe, cider og traditionelle svenske kanelsnegle. Senere på dagen vil de yngste gæster have mulighed for at møde den populære maskot fra Ikea, Fabler Bjørn, og i hele åbningsuge vil de første 50 kunder modtage en goodiebag som tak for deres besøg.
Andreas Møller, Plan and Order Point Manager i den nye forretning, udtrykker sin begejstring og håb om at blive taget godt imod af kunderne. Festlighederne er planlagt til at omfatte både unge og ældre, og teamet ser frem til at fejre åbningen sammen med de første kunder fra Kolding og omegn.
Personlig rådgivning og inspirerende boligløsninger
I det nye Plan and Order Point vil kunderne modtage personlig rådgivning og inspirerende boligløsninger med særligt fokus på garderobeindretning. Udover inspiration og vejledning vil der være op til 100 forskellige mindre produkter tilgængelige, såsom lys og små boligtilbehør, som kunderne kan tage med hjem med det samme.
Ikea har tilstræbt at komme tættere på kunderne i området, og med 5,6 millioner årlige besøgende er Kolding Storcenter det perfekte sted for dem. Ud over vejledning i mere komplekse køb vil populære boliginteriørprodukter også være tilgængelige.
Når Ikea åbner i Kolding, vil en betydelig del af medarbejderne være lokale ansigter, der er til rådighed for at hjælpe med planlægning af projekter i hjemmet, store som små. Over halvdelen af medarbejderne er blevet rekrutteret lokalt, og de forstår de lokale behov og boligdrømme.
Kunderne kan allerede begynde at booke planlægningsmøder online, og det vil også være muligt at bestille produkter fra de forskellige varehuse via Klik og Hent-service og afhente dem på parkeringspladsen ved storcentret.