Flügger, der har fabrik i Kolding, har offentliggjort deres kvartalsmeddelelse for virksomhedens første kvartal.
Den viser en imponerende international vækst på 18 procent. Virksomheden fastholder samtidig sin position i Norden og fortsætter med at implementere deres strategi med succes.
-Vi er tilfredse med årets første kvartal i Flügger. Vi fokuserer på international vækst, og samtidig bekræfter vores stærke position i Norden, at vores strategi er den rigtige, fortæller administrerende direktør for Flügger, Sune Schnack, i en pressemeddelelse.
Den stigende efterspørgsel fra udlandet skyldes en målrettet indsats for at øge kendskabet til Flüggers produkter globalt. Virksomheden bekræfter desuden styrken på det nordiske marked, hvor planen fortsat følges nøje.
Flügger sætter også fokus på at styrke samarbejdet med professionelle malermestre gennem deres nye strategi, Flügger Organic. Virksomheden ser positivt mod fremtiden og tror på et bedre marked for malermestre i 2025.
-Vi fortsætter med at fokusere på værdiskabende løsninger for malerne, herunder vores digitale dokumentationsværktøj og produkternes konsistente kvalitet. Med Flügger ved deres side kan malerne føle sig trygge og sikre på den høje kvalitet i deres arbejde, slutter Sune Schnack.