Alexander Husum, en af landets mest populære YouTube-stjerner, får sin helt egen nachos-inspirerede burger og slikagtige milkshake på menuen hos The Burger Concept i Kolding fra den 1. juni til den 30. august.
For første gang vil en kendt YouTuber have sin egen burger og milkshake på menuen hos The Burger Concept i Kolding. Den 27-årige Alexander Husum lancerer på lørdag den 1. juni en burger med sprødt kyllingebryst, chili-cheesetops, guacamole og grøntsager, samt en milkshake med sure slikkugler, vanilje-shakemix og flødeskum.
-Muligheden for at lancere min helt egen burgermenu vækkede en gammel drøm til live. Selvom mine evner i køkkenet ikke er de største, var jeg fast besluttet på at skabe en burgeroplevelse ud over det sædvanlige. Jeg glæder mig virkelig til at dele den, fortæller Alexander Husum i en pressemeddelelse og tilføjer:
-Min burger skal skille sig ud fra mængden. Derfor har jeg udviklet en burger med sprødt paneret kyllingebryst, guacamole og creme fraiche-dressing, der smager af nachos. Den bliver serveret med en milkshake med surt knasende slik, der efterlader byens mest blå tunge.
Husum-burgeren og Husum-milkshaken vil være på menukortet fra den 1. juni til den 30. august hos The Burger Concept og på takeaway-portalerne Wolt, Just Eat og Hungry.
En uset kombination
Husum-burgeren og Husum-milkshaken er udviklet af Alexander Husum i samarbejde med The Burger Concept’s danske gastronomer. Ifølge Simon Franck Jakobsen, direktør og medejer af The Burger Concept, har disse varianter aldrig før været set på markedet.
-Alexander Husum er kendt for sin kreativitet og evne til at tænke uden for boksen, og det har han overført til sin signaturburger og -milkshake. Vores princip er at forny og variere vores udvalg, og det har været fantastisk at samarbejde med en af landets største YouTubere om netop det, siger Simon Franck Jakobsen.
Alexander Husum vil vise udviklingen af sin burger på YouTube.