Toyota-forhandleren i Kolding, Bil & Co. A/S, er blevet tildelt titlen som “Årets Ichiban-forhandler” i Danmark.
Det er den fineste hæder, en bilforhandler kan opnå, og det blev annonceret ved et stort forhandlerarrangement på Hotel Nyborg Strand på Fyn.
Toyota er allerede kendt for at levere god kundeservice og have de mest tilfredse kunder hos forhandlere og værksteder 21 år i træk ifølge tilfredshedsundersøgelsen, AutoIndex, fra Loyalty Group.
Hvert år anerkender den japanske mobilitetskoncern den Toyota-forhandler, som skiller sig mest positivt ud inden for kundeservice, salg og værkstedsloyalitet. Og her har Bil & Co. A/S i Kolding gjort sig bemærket.
Udtrykker ære og overraskelse
Frank Hansen, administrerende direktør hos Bil & Co. A/S, udtrykker både ære og overraskelse over denne anerkendelse. Han påpeger, at der er mange dygtige kolleger hos de andre Toyota-forhandlere i landet, og selvom Bil & Co. A/S har haft succes i Kolding, kom det stadig som en overraskelse for ham, at de nu er blevet udnævnt som årets Ichiban-forhandler.
Det er den anden gang, at Bil & Co. A/S i Kolding modtager denne fornemme pris. Første gang var for 13 år siden i 2011. Den sydjyske bilforhandler understreger, at glæden bestemt ikke er mindre denne gang og dedikerer prisen til deres medarbejdere.
Frank Hansen udtrykker stor glæde og anerkender, at det er de dygtige medarbejdere, der fortjener æren. Han påpeger, at han blot sætter retningen, men det er medarbejderne, der udfører arbejdet. De gør en indsats hver dag for at sikre, at gæsterne er tilfredse og kommer tilbage.
Ichiban-prisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først.