Autocentralens servicerådgiver vandt prisen for “Årets Serviceindsats”.
Volkswagen Danmark har afholdt deres årlige Volkswagen Erhvervsbiler Awards show. Her blev der uddelt en masse flotte priser til afdelinger og personale, der gør en ekstra indsats for VW-erhvervslivet.
Én af Autocentralen Koldings egne servicerådgiver løb med den fine pris Årets Serviceindsats.
Birgitte Schmidt blev til award-showet hædret for sin ekstra gode indsats på serviceområde. Anerkendelsen får hun efter en ekstraordinær serviceindsats over for VW-kunder både store og små.
Kunderne kontakter først Birgitte
Når erhvervsdrivende kører rundt i deres VW og oplever problemer, så er det Birgitte Schmidt de først kontakter. Her står hun klar til at hjælpe med at hurtig finde tid på værksted og evt. skaffe en lånevogn.
Ifølge Tommy Thorsgaard, Servicechef hos Volkswagen Kolding, er det fuldt fortjent, at Birgitte Schmidt er blevet hædret som årets Serviceindsats. For indsatsen er et synligt bevis på, at første håndsindtrykket af vores servicerådgivere spiller en utrolig stor rolle.
-Jeg er som Birgittes nærmeste chef, både ydmyg og stolt over at have Birgitte med på vores dygtige hold af gode medarbejdere. Det er personer som hende, der får enderne til at nå sammen, når vores kunder oplever problemer med deres erhvervsbil eller skal have den til service. Hun sikrer, at de altid er i gode og trygge hænder, og altid er orienteret omkring bilens tilstand, siger Tommy Thorsgaard, Servicechef hos Volkswagen Kolding.
Ansat siden 2016
Birgitte har arbejdet hos Autocentralen og Volkswagen Kolding siden 2016, hvor hun hver dag har glædeligt taget imod erhvervskunder. Hendes hædrer skyldes blandt andet det store antal af kunder der har givet hendes og Volkswagen Kolding teamet 5 stjerner for yderst god service.
Udover at kunne tage titlen og trofæet med hjem til Autocentralen og Volkswagen Kolding, så kan Birgitte også glæde sig til en tur sydpå. Præmien inkluderer en tur til Sydeuropa sammen med de andre vindere ved aftenens begivenhed.